Πέμπτη 17 Απριλίου 2008

Μπακαλιάρος με ρεβιθιά

Υλικά για 4 άτομα
• 800 γραμ. μπακαλιάρο
• 1/2 κιλό ρεβίθια
• 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
• 1/2 ποτήρι λάδι
• 1/2 κιλό ντομάτες ψιλοκομμένες
• πιπέρι


Διαδικασία
Το προηγούμενο βράδυ βάζουμε τα ρεβίθια μαζί με τον μπακαλιάρο σε μια λεκάνη με νερό για να τα λευκάνουμε. Αλλάζουμε το νερό 2-3 φορές. Την επομένη τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι στο λάδι, προσθέτουμε τα ρεβίθια και νερό όσο ακριβώς χρειάζεται να τα σκεπάσει και τα βράζουμε για μισή ώρα. Στη συνέχεια ρίχνουμε και τις ντομάτες και τα βράζουμε άλλη μισή ώρα. Όταν είναι σχεδόν ψημένα τα ρεβίθια ρίχνουμε στο τσικάλι και τον μπακαλιάρο καθώς και λίγο πιπέρι.
Μπορούμε αντί για ντομάτα να προσθέσουμε στο φαγητό λίγο αλευρολέμονο λίγο πριν κατεβάσουμε το φαγητό από τη φωτιά.

Το φαγητό αυτό το ψήνουνε στο Ρέθυμνο
στο πανηγύρι του Αγίου Ελευθερίου (15 Δεκεμβρίου)

2 σχόλια:

Theogr ο κηπουρός είπε...

Φίλε Λάμπρο για σου. Έριξα μια ματιά στο blog σου και έπαθα πλάκα. Πολύ καλό και πολύ καλές συνταγές. Χωρις να ειμαι ειδικος νομιζω ότι θα επρεπε να το υποστηριξεις λιγο περισσοτερο, γιατι είναι κρίμα τόση δουλειά να μην φαίνεται. Αν θες στείλε μου email να σου γράψω κάποιες ιδέες και προτάσεις. Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση

LAMBROS είπε...

Φίλε Theogr ,
πρώτα απ'όλα θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια. Είναι εδώ και λίγο καιρό (σχεδόν 10 μέρες) που έχω ξεκινήσει την σχεδίαση του blog μου και όπως και εσύ σημείωσες θέλει ακόμα αρκετή δουλίτσα. Θα είμουν ευτυχής αν θα μου έστελνες οποιαδήποτε επισήμανση - παρατήρηση. Το mail μου είναι lambr@her.hcmr.gr
Φιλικά
Λάμπρος