Παρασκευή 1 Αυγούστου 2008

Σαρδέλες σε αμπελόφυλλα (Sardines wrapped in vine leaves)



Υλικά:
• 1/2 κιλό Σαρδέλα
• Αμπελόφυλλα
• 1 φλυτζάνι ελαιόλαδο
• 1 λεμόνι
• 2 σκελίδες σκόρδο
• Μαϊντανό
• Πιπέρι
• Αλάτι (ελάχιστο)


Εκτέλεση
Ζεματάτε τα αμπελόφυλλα σε βραστό νερό για 2-3 λεπτά. Αλατοπιπερώνετε και γεμίζετε την κοιλιά κάθε σαρδέλας με λίγο μαϊντανό και λίγο σκόρδο και μία φετούλα λεμόνι. Τυλίγετε σφιχτά με αμπελόφυλλο (διπλωμένο στη μέση). Τοποθετείτε τις σαρδέλες στο ταψί βάζοντας κι ανάμεσά τους φετούλες λεμόνι. Ό,τι μαϊντανό και σκόρδο περισέψει τα πασπαλίζετε πάνω από τις σαρδέλες. Ραντίζετε με το λάδι και ψήνετε στο φούρνο στους 180 για περίπου 1 ώρα.


Ingredients :
• 1/2 kilogram Sardines
• Vine leaves
• 1 cup of olive-oil
• 1 lemon
• 2 cloves of garlic
• Parsley
• Pepper
• Salt (not to much)

Procedure
Put the vine leaves in hot water only for a minute. Prepare the sardines and spice with salt and pepper. Stuff the belly of each sardine with parsley, garlic and a slice of lemon. Wrap each one with a vine leaf. Put the sardines in a roasting pan and add between them slices of lemon. Sprinkle with the rest of parsley and garlic on the sardines. Add the olive oil and cook for an hour to the 180 degrees Celsius.

13 σχόλια:

faraona είπε...

Λαμπρο εισαι φοβερος!
Εδω μεσα οποτε μπαινω την καταβρισκω .Μας δινεις εκπληκτικες συνταγες ...και πεντανοστημες!
Μπραβο βρε...η σημερινη ειναι μουρλια!
Καλο Αυγουστο

LAMBROS είπε...

Καλημέρα Faraona (τι σημαίνει αλήθεια;) !!!
Χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσει τόσο πολύ το blog μου και εύχομαι να συνεχίσω και στο μέλλον έτσι ... Είναι πρωτότυπη και πεντανόστιμη όντως ...

neni είπε...

Καλώς σε βρήκα και από εδώ!

LAMBROS είπε...

Γειά σου Νένη !
Καλώς όρισες και ελπίζω να σου αρέσει το blog μου !

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Άντε ακόμα σαρδέλες;


Τι καλό θα μας φτιάξεις σήμερα; Όντως δίνεις ιδέες! Είναι και δεκαπενταύγουστος, νηστσιμα και όλο τα ίδια και τα ίδια;

Καλημερένια!

LAMBROS είπε...

Καλημέρα Κοπέλα με το καναρινί φόρεμα !!!
Λείπω σε ''διακοπές'' για αυτό το λόγο και δεν έχω ανανεώσει τις συνταγές. Πρώτα ο θεός τέλη Αυγούστου θα επιστρέψω δρυμήτερος ...
Τα λέμε παιδιά, καλές διακοπές σε όλους !!!!

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Καλώς σε βρήκα φίλε..αν και δεν μου αρέσουν οι σαρδέλες βρήκα πιο κάτω ενδιαφέρουσες συνταγές!

LAMBROS είπε...

Καλως όρισες Νίκο στην παρέα μας ! Ελπίζω να βρήκες όπως είπες κάτι να σου αρέσει. Αλήθεια ποιά ψάρια σου αρέσουν ;

sloboda είπε...

Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από την ωμή σαρδέλα...ειδικά άμα είναι και Καλλονής...τρώω αμέτρητες..
Μπράβο για το blog.

LAMBROS είπε...

Καλημέρα Sloboda !
Καλώς όρισες και εσύ στην παρέα μας. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Συμφωνώ σχετικά με τις ομές σαρδέλες αλλά προτιμώ τον γαύρο που είναι η αδυναμία μου.
Ελπίζω να τα λέμε συχνά,
Λάμπρος

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Το έχω ακουστά ,το έχω δει σε συνταγές μα διστάζω να το κάνω..κάποια στιγμή θα το δοκιμάσω Λάμπρο μου να δω πως είναι.

Theogr ο κηπουρός είπε...

Πέρασα για μια καλησπέρα και καλή εβδομάδα. Εγώ επέστρεψα, εσύ ακόμα; Καλές διακοπες φίλε.

neni είπε...

Ακόμη δεν επέστρεψες;
Σε έχω χάσει για αρκετό καιρό!

Τουλάχιστον περνάς καλά;

Καλησπέρα και να μην χαθούμε!