Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2009

Βραβείο φαντασίας !!!

Αν και απρόσμενα, σήμερα έλαβα ακόμα ένα βραβείο, αυτή την φορά από την φίλη μου την Αγγελική Ν. Πρόκειτε για το βραβείο φαντασίας το οποίο αναφέρει: Γράψε 5 πράγματα που σου αρέσουν σε ό,τι καλλιτεχνικό/δημιουργικό κάνεις. Τι σε εμπνέει να φτιάχνεις χειροποίητα δώρα; Στείλε το βραβείο σε 5 bloggers.

Τα 5 πράγματα που με ωθούν στη δημιουργία ?

1. Η αγάπη μου για αυτό που κάνω
2. Η αγάπη μου για την ζωή
3. Η αγάπη μου για αυτόν που θα το κάνω (για όλους σας)
4. Όρεξη για δημιουργεία
5. Η ανάγκη μου (πλέον) για επικοινωνία με όλους τους φίλους μου (εσάς)

Τώρα, είναι το δύσκολο κομμάτι που θα χρειαστεί να το στείλω (το βραβείο) σε 5 blogger. Θα επιλέξω άτομα που δεν το έχουν παραλάβει ακόμα αλλά και το αξίζουν για την φαντασία που έχουν στις αναρτήσεις τους. Αυτά θα είναι (χωρίς σειρά)
  • Λουλούδι της κανέλας(Αναστασία)
  • Χωρίς γέφυρες (Summerdream)
  • Ο Skroutzakos o jkok
  • Περί Πατρόκλου (Artanis)
  • ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
  • Δημοσίευση σχολίου